vad ska du bli när du blir stor då??/men jag vet inte!sluta!!!!

imorgon börjar skolan igen. känns jätte konstigt, jag har tänkt så mycket på gymnasiet och läst så många bloggar där det skrivs om hur de jobbar med mode och fotografi att skola känns som..... jag vet inte, en dyster påminnelse om att du-har-faktiskt-inte-kommit-längre-än-såhär-i-ditt-lilla-liv-och-förresten-tro-nu-inte-att-du-kommer-bli-något-kul-när-du-blir-stor! jag önskar mig en maskin som istället för att dra ut håren på benen drar ut ångesten ur bröstet. det vore något. eller en maskin som när framtids-paniken kastar sig över mig kan visa lugnande bilder på hur framtiden kommer se ut, bara småsmåkortakorta moment som visar att allt kommer bli OK tillslut. det vore skönt.

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack, & everything right back at u! älskar din blogg!!

2011-01-10 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0