BLÜMCHEN

------------------
ph: by me

Kommentarer
Postat av: Agnes

Äh, vi ska ju lära oss att sätta oss själva främst, så jag tror nog att din familj överlever utan ett överflöd av torkad frukt och nötter ;)



Absolut! Jag skulle aldrig tagit mig hit där jag är idag utan henne, åh, love of my life.



Jag får hellre i mig kalorierna från annat som faktiskt är gott! Mehehe

2011-06-20 @ 19:44:54
URL: http://vilsenagnes.blogg.se/
Postat av: camilla

Tar du alla bilder själv? :D grymt snygga iaf :)



Haha okey får testa de om de smakar godare då:P minns när jag var liten innan dom här pop påsarna man lägger i mikron kom då gjorde vi alltid egna o de va alltid så kul o se när locket lyfte på kastrullen av alla popcorn haha :D



ÅÅ gör det :D tala om för mig när du smakat:D



ÅÅ okey :D hur känns det då?:D går det bra?Jag fyller i oktober :D

Jag har haft körkort i typ 2,5 år :D

2011-06-20 @ 19:58:59
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Vad vackert :D



Haha de låtre toppen du :D funderar på om jag ska orka ta glass nu:P e iof proppmätt efter choklad och middag men glass slinker ju alltid ner ^^ jag ar ju trots allt jobbat haha :P



Nähä gryymt :D var du nervös?:P

Joo då jag tycker de e skojigt men kan tänka mig att jag kommer bli lite trött på de nu när jag köra post varje dag xD haha, fast då sitter man ju på andra sidan o kör :P men jag kan ju säga som så att jag saknar aldrig att köra hemma längre :P de får pappa göra nu eller min syrra som också övningskör :)



Vad har du gjort idag?:)

2011-06-21 @ 17:59:35
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0