frankly speaking

nu är jag faktiskt ledsen. nej mer än ledsen. jag är deprimerad. ja, nu är det fan nära sammanbrott och hade jag haft några tusen pix extra hade jag sagt JE PARS och AU REVOIR och dragit till paris. anledningen? JO KAN BERO PÅ ATT DET SNÖAR DÄR UTE.......................... ja jävla i-landsproblem jag vet. och jag vet att det är mycket värre med snön i japan. men nu pratar vi om mig! och jag är faktiskt mycket nära ett mentalt vinderdepp sammanbrott.
och för att göra hela saken ännu värre har jag 1. ätit tortellini som innehåller laktos (=uppsvälld mage 100% gravid-look) 2. provat samma jävla apparat som signe skrev om (nej jag köpte inte en bara för att hon skrev om det, jag hade en hemma) och det gjorde så JUUUÄÄÄVLA ont, jag skojar inte! det är fruktansvärt! och jag ska INTE röra hemskheten igen! nej, tacka vet jag rakhyvlar..... jag menar, varför DRAR man frivilligt ut hårstråna????? när man kan helt smärtfritt kan raka av dom? que?
ph: via lolitas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0